زندگینامه آیت الله شهید دکتر بهشتی از زبان خودش

من  محمد حسینی بهشتی، در دوم آبان 1307 در شهر اصفهان در محله لومبان متولد شدم. منطقه   زندگی ما از مناطق بسیار قدیمی شهر است. خانواده‌ام یک خانواده روحانی است و پدرم   هم روحانی بود. ایشان هم در هفته چند روز در شهر به کار و فعالیت می‌پرداخت و   هفته‌ای یک شب به یکی از روستاهای نزدیک شهر برای امامت جماعت و کارهای مردم می‌رفت   و سالی چند روز به یکی از روستاهای دور که نزدیک حسین آباد بود و به روستای دورتر   از آن که حسن‌آباد نام داشت، می‌رفت  .
آمد و شد افرادی که از آن روستای دور به   خانه ما ‌می‌آمدند برایم بسیار خاطره انگیز است. پدرم وقتی به آن روستا می‌رفت، در   منزل یک پنبه زن بسیار فقیر سکونت می‌کرد. آن پیرمرد اتاقی داشت که پدرم در آن   زندگی می‌کرد. نام پیرمرد جمشید بود و دارای محاسن سفید، بلند و باریک، چهره   روستایی و نورانی بود. پدرم می‌گفت: ما با جمشید نان و دوغی می‌خوریم و صفا می‌کنیم   و من سفره ساده نان و دوغ این جمشید را به هر جلسه دیگری ترجیح می‌دهم. جمشید هر   سال دوبار از روستا به شهر و به خانه ما می‌آمد و من بسیار به او انس   داشتم .

ادامه مطلب ...

برگزاری « جشن انتظار » به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ، کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی مراسمی را با عنوان « جشن انتظار » همراه با برنامه های شاد و آموزشی در مورخه 1391/4/14 با حضور جمعی از اعضاء کانون برگزار نمود که امیدواریم مورد قبول درگاه احدیت و مورد رضایت حضرت صاحب الزمان (عج) واقع شود.إن شاء الله.


آلبوم تصاویر











افتتاحیه فعالیت های تابستانی کانون برگزار شد.

به لطف خدا مراسم افتتاحیه فعالیت های تابستانی کانون فرهنگی  شهید مظلوم بهشتی همزمان با هفتم تیر ماه سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و در آستانه میلاد منجی عالم بشریت در تالار بوستان کانون شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم که حضور حدود 200 نفر از دانش  آموزان و خانواده های آنان گرمای خاصی به محفل داده بود برنامه های متنوع فرهنگی (کلیپ)، ورزشی(مسابقه دارت) و سرگرمی(معما) برگزار شد.


آلبوم تصاویر















بازدید معاونت پرورشی و تربیت بدنی آ.پ.شهرستان از کلاسهای کانون

به مناسبت آغاز کلاسهای تابستانی کانون فرهنگی تربیتی شهید دکتر بهشتی ، حاج آقای حسینی - معاونت پرورشی و تربیت بدنی آ.پ شهرستان - به همراه آقای کریمی -کارشناس فرهنگی هنری آ.پ شهرستان- از کلاس های کانون در تاریخ 1391/4/6 بازدید به عمل آوردند.